Spørsmål og svar
Levering og forsendelse
Hvor raskt blir bestillingen min levert?
Din bestilling blir bearbeidet og sendt ut så fort som betalingen har blitt registrert. PayPal og kredittkort betalinger blir bearbeidet med en gang bestillingen er blitt gjort. Ved betalingen via overføring, blir bestillingen sendt ut så fort betalingen er blitt registrert hos oss.
Hvordan kan jeg spore bestillingen min?
I epostbekreftelsen som du automatisk får, finner du informasjon om leveringen. Sporingsnummeret, navnet på leveringsfirmaet og dato på forventet levering kan spores.
Når leveres bestillingen min?
Bestillingen din blir til vanlig levert innen 5-7 ukedager etter forsendelsen. Bestillinger med gravering tar 1-2 dager ekstra.
Får jeg velge hvilken som helst adresse for levering?
Pakkebokser eller postkasser er ikke lovlig å bruke som leveringsadresse.
Sender dere bestillingen en gang til hvis den oppgitte adressen var feil?
Kunden er ansvarlig for å angi korrekt informasjon for en bestilling. Hvis leveringsadressen er feil, og bestillingen ikke kan leveres, så er det kunden sitt ansvar å bestille på nytt. Mulige ekstra kostnader må også kunden stå for.
Betalingsmetoder
Hvordan kan jeg betale for Gusti Lær produkter?
Det finnes flere betalingsmetoder som Gusti Lær kundene kan bruke:
- Bankoverføring på forhånd
- PayPal
- Kreditkort
Betalingen via det online systemet PayPal kan velges på checkout. Kunden trenger en PayPal konto. Du blir automatisk sendt videre til PayPal's webside og bestillingsprosessen der.
Betalingsmetoden overføring av penger kan velges på kassa. Når bestillingen har lykkes, får du automatisk en epost med våre overføringsinformasjon. Lopp på din bankkonto og utfør betalingen med angitt overføringsinformasjon. Bestillingen blir sendt ut når betalingen er blitt registrert hos oss. Obs: Bestillingen blir ikke sendt ut til betalingen er registrert hos oss.
Du kan betale lett og sikket med kreditkort. Vi aksepterer europeiske kort med Mastercard eller Visa symbol. Bestillingen blir umiddelbart sendt ut etter at vi har fått betalingen. Kreditkortinformasjon blir brukt ved tilbakesendingen av varen for å overføre pengene tilbake.
Dine kredittkortinformasjon blir kryptert via SSL-metoden. Det gjør betalingen trygg.
Retur / Bytte / Reklamasjon
Når kan jeg returnere et produkt?
Kunden har rettigheten til å returnere produkter innen 30 dager uten å måtte angi en grunn for det. De 30 dagene begynner når kunden har fått den siste delen av bestillingen (Hvis det er flere deler av bestillingen).
Skal jeg returnere varen(e) til Amazon eller til Gusti Lær?
Hvis du har bestilt noe på Amazon, sjekk dere hjelpesider for å få mer informasjon om å returnere produktet til Amazon.
Hvis bestillingen din er gjort fra Gusti Lær sin webside, kontakter kundesupportteamet (info@gusti-leather.co.uk) for å få en returlapp. Print ut returlappen og lim den på pakken. Lever pakken på posten.
Hvordan kan jeg returnere artikler?
Hvis du vil sende tilbake et produkt, kan du skrive ut en DHL-returetikett her. Vennligst oppgi adresseopplysningene nøyaktig og sjekk dem for fullstendighet og korrekthet. Bruk også returlappen som er inkludert i pakken. Vær oppmerksom på at gjenstander med gravering ikke kan returneres siden det ikke er noen angrerett på dem.
Ta en titt på siden vår for informasjon om retur og tilbakesendelser.
For retur utenfor Tyskland, vennligst kontakt info@gusti-leder.deinfo@gusti-leder.de
Hvordan blir kostnader for å returnere varen dekket?
Bruk vår returlapp. Den kan vi sende til deg via epost - see ovenfor. Returer innenfor Tyskland er gratis. Utenfor Tyskland koster de 32 kroner. Hvis vår returlapp ikke blir brukt, kan Gusti Lær ikke stå for returkostnader.
Hvem bærer returkostnadene for en klage?
Mitt Gust Lær produkt trenger reparasjon. Skal jeg sende det tilbake? Hvem betaler for reparasjonskostnader?
Send en melding til info@gusti-leather.co.uk og beskriv problemet, med bilder om det er mulig. Ofte står Gusti Lær for reparasjonen om produktet ikke er eldre enn 6 måneder. Hvis det er eldre, tilbyr Gusti Lær å betale en del av reparasjonskostnader.
Får jeg bytte et produkt?
Vi tilbyr ikke å bytte ut produkter. Selvfølgelig aksepterer vi retur av produkter, og du får pengene tilbake. Vi anbefaler å gjøre en ny bestilling med den korrekte varen. Det vil redusere ventetiden for deg.
Spesiallaging / Graverings-Artikkel
Graverte produkter
Kan jeg bestille individuelle vokser og tilbehør fra Gusti Lær?
Ja! For individualisering er det mulig å lage en gravering på noen gjenstander. For hver artikkel som kan graveres, vises en "Legg til gravering" -knapp i butikken over kjøpsknappen. En ønsket gravering kan legges inn ved å klikke på knappen. Ønskes en spesiell produksjon i store mengder, bør kundesupport kontaktes på info@gusti-leather.co.uk
info@gusti-leder.de.
Kan jeg returnere graverte produkter hvis jeg ikke liker dem?
Dessverre ikke. Graverte produkter er individuelle og ekstra laget med individuelle kriteria.
Pleie
Hva kan jeg gjøre for å pleie mitt Gusti Lær produkt?
Ditt Gusti Lær produkt kan pleies med bivoks or solstikkeolje. Bruke dem jevnlig på produktet ditt. Prøv dem først på et lite sted på produktet ditt fordi læret kan bli litt mørker på behandlet sted.
Mitt produkt har hull / skraper på læret - hvorfor det?
Vi bruker huden til geiter som kan gå fritt ute for våre Gusti Lær produkter. Det betyr at læret kan ha små skraper fra trær og busker. Det viser bare at produktene våre er økologiske.
Hvorfor ser produktet mitt anderledes ut enn på websiden?
Vi jobber sammen med forskjellige produsenter og små privat familiedrevet businesses. Derfor kan fargene, tone, sømmer og fôring variere. Hvert produkt er unikt og alle forskjellige er nevnt i produktbeskrivelsen. Noen av produktene våre er også naturlig farget ved bruk av valmue, safran og indigo. Det kan føre til små variasjoner.
Hvordan kan jeg beskytte produktet fra regn?
Regn har vanligvis ingen negativ effekt på lærproduktene våre. Men vi anbefaler å beskytte produktene mot unødvendig regn eller fuktighet.
Hva kan jeg gjøre for a pleie Gusti Lær produkter?
For bra pleie av Gusti Lær studiovesken, trenger du ganske enkelt å være klar over hvilken type lærproduktet er laget av. Enten semsket skinn, glatt eller grovt skinn. Det er et pleieprodukt som hjelper hver type skinn med å forbli mykt og smidig i opptil 50 år, og disse finnes i de fleste dagligvarebutikker. Vi anbefaler også sterkt å bruke impregneringsspray på overflaten av læret så snart det er pakket ut.
Hvorfor ser produktet mitt annerledes ut enn på websiden?
Våre Gusti Lær produkter bør ikke være altfor annerledes enn det visers på websiden. Hvis det er allikevel slikt, kan du sende en melding til oss: info@gusti-leather.co.uk.
Hvordan kan jeg beskytte produktet fra regn?
Regn har vanligvis ingen negativ effekt på lærproduktene våre. Men vi anbefaler å beskytte vesken mot unødvendig regn eller fuktighet.
Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt lærlukten?
All Gusti Lær nature produkter er oljetgarvet med plantebaserte materialer. For å redusere uønsket lukt anbefales kontinuerlig bruk av produktet: lukten bør forsvinne i løpet av 14 dager. En kortsiktig løsning er å bruke et bivoksbasert produkt på skinnets overflate. For alle produkter anbefaler vi også å legge en parfymepute i vesken. Dessverre er det ikke hjelpsomt å lufte ut posen.
Hva er de hvite merkene på overflaten av læret?
I sjeldne tilfeller kan hvite merker eller flekker være på læret til våre Gusti Lær-naturprodukter. Dette er talgmerker (Ghee) som ble brukt i produksjonsprosessen og de kan fjernes enkelt. Vi foreslår at du varmer opp læret sakte og tørker det bort med en ren, tørr klut.
Tilbakebetaling / Retur
Hvor raskt får jeg tilbake pengene?
Vi refunderer penger til vanlig innen 5-7 virkedager etter mottak av den returnerte varen. Vi beklager ulemper hvis prosessen tar lengre tid enn dette.
Kan jeg få rabatt hvis jeg er en forhandler?
Nei, vi selger bare produktene våre direkte til våre kunder og ikke gjennom tredjeparter.
Er det mulig å få rabatt på bulkbestillinger?
I de fleste tilfeller tilbyr vi ikke bulkrabatter. Imidlertid kan bestillinger over 8000 kroner være en slik rabatt. Kontakt oss på info@gusti-leather.co.uk for ytterligere detaljer
Reduserte artikkelpriser
Hva er outled-artikler?
Spesielle artikler er nye artikler med små feil. Feilen beskrives i tilbudet. Ytterligere spesielle varevideoer er inkludert i alle spesialtilbud. Her kan feilene i artikkelen vises nøyaktig.
Vær oppmerksom på at outled-artikler ikke kan returneres. Vi tilbyr heller ikke reparasjoner av disse produktene.