Spørsmål og svar

Levering og forsendelse

Ekspedering og levering

Når blir bestillingen min sendt og levert?

Når vi har mottatt bestillingen din, sender vi den vanligvis i løpet av 1-2 virkedager.

Bestillingen din blir til vanlig levert innen 5-7 virkedager med UPS og 10-15 dager med Deutsche Post, etter forsendelse. Bestillinger med gravering tar 1-2 dager ekstra.

1
Forsendelsespartnere og sporing

Hvilke forsendelses metoder er mulige?   

Vi tilbyr to forsendelses metoder: UPS pakkeforsendelse og Global Forsendelse med Deutsche Post.  

Vår Global Forsendelses metode er tenkt spesielt for små, indivuelle, lette produkter. Pakker som er sendt med Global Forsendelse er ikke forsikret og du vil ikke få et sporingsnummer om du velger denne metoden. Du kan se listen med priser for Global Forsendelse her.  

 Om du velger UPS pakkeforsendelse, vil pakken din være forsikret og du vil få et sporingsnummer for din ordre.


Hvordan kan jeg spore min ordre?

Når din ordre er blitt sendt ut vil du få en automatisk bekreftelse på e-post. Der finner du informasjon om levering som inkluderer: ditt sporingsnummer, navnet til leverandør, forventet leveringsdato, i tillegg til en link for sporing av din ordre. Ordre som blir sendt med UPS kan spores, dette er dessverre ikke tilfellet for ordre som sendes med Deutsche Post. Om du ikke har fått en slik e-post ber vi deg sjekke spam og søppel mappene.

Ved problemer kan du kontakte oss på: info@gusti-laer.no 

1
Leveringsadresse

Kan jeg velge hvilken som helst leveringsadresse?

Du kan oppgi hjemmeadressen din, samt adressen til en pakkeboks, pakkebutikk eller postkontorfilial. Vennligst sørg for at du har oppgitt riktig leveringsadresse når du legger inn bestillingen, da leveringsadressen ikke kan endres etter at pakken er sendt. Hvis du oppdager en feil i leveringsadressen etter at pakken din er sendt, vennligst ta kontakt med oss via vårt kontaktskjema.

Merk at det er ditt ansvar å oppgi riktige leveringsopplysninger når du legger inn bestillingen. Hvis leveringsadressen vi mottar er feil, og bestillingen din ikke kan leveres, er du ansvarlig for å legge inn en ny bestilling og dekke eventuelle ekstra kostnader som påløper.

1
Min ordre ankommer ikke

Hva kan jeg gjøre om bestillingen min ikke har ankommet?

Om din bestilling ikke er ankommet i det angitte tidsrommet, vennligst vend deg til vår kundeservice med ditt bestillingsnummer på info@gusti-laer.no.
Forsendelser som ikke ble hentet eller ikke kunne leveres kan dessverre ikke bli sendt på nytt og vil bli erstattet (minus mulige behandlingsgebyrer). Dette gjelder ikke for graverte produkter, siden disse er personaliserte. Ved spørsmål rundt dette kan du gjerne ta kontakt med vår kundeservice via email.

1
Har du ikke funnet svaret?
Bruk kontaktskjemaet vårt for å stille dine spørsmål til kontaktskjemaet
gusti-leder.de Reviews with ekomi.de