Spørsmål og svar
Retur / Bytte / Reklamasjon
Når kan jeg returnere et produkt?
Kunden har rettigheten til å returnere produkter innen 14 dager, ved å gi beskjed til oss om returnering. De 14 dagene begynner når kunden har fått den siste delen av bestillingen (Hvis det er flere deler av bestillingen). Ordren skal sendes tilbake til oss med informasjon som er gitt etter varsel om returnering.
Kontakt oss på: info@gusti-laer.no for mere detaljert informasjon.
Kan jeg returnere alle varene fra én bestilling i samme pakke, selv om de ble levert i flere pakker?
Ja. Vennligst fyll ut alle relevante returskjemaer og legg dem ved pakken din.
Vennligst merk at graverte varer ikke kan returneres, da de ikke dekkes av vår avbestillingspolicy.
Skal jeg returnere varen(e) til Amazon eller til Gusti Lær?
Hvis du har bestilt noe på Amazon, sjekk deres hjelpesider for å få mer informasjon om å returnere produktet til Amazon.
Når bestillingen din er gjort på Gusti Lær sin nettside, ta kontakt med kundeservice (info@gusti-lær.no) for å få en returlapp.
Hvor mye koster det å returnere et produkt?
Returer fra Norge:
Du vil ikke bli belastet for å bruke vår returportal til å opprette en returetikett. Vi ber deg bruke vår returportal, da vi ikke kan refundere fraktkostnadene for pakker du har sendt selv.
Du finner vår returportal her: KLIKK
Du kan returnere varen(e) dine i opptil 14 dager. Etter denne perioden kan vi ikke opprette en returetikett og vil ikke kunne refundere varen(e) dine.
Hvor får jeg en returetikett?
Ønsker du å returnere en eller flere produkter fra bestillingen din? Du kan returnere enkelte varer fra bestillingen din her. Vi beklager at du ønsker å returnere varen(e) dine, men vi er glade for å hjelpe deg.
Du finner vår returportal her: KLIKK
Vennligst merk at graverte varer ikke kan returneres, da de ikke dekkes av vår avbestillingspolicy.
Hvem bærer fraktkostnadene ved reklamasjon?
Ved reklamasjon står vi for hele fraktkostnaden. Det er viktig at du bruker returetikketen, ellers kan vi ikke erstatte deg. Når vi har mottatt produktet du har reklamert vil vi undersøke den. En reklamasjon godtas om skaden ligger i en produktfeil og ikke på grunn av feil håndtering av ditt produkt. Skulle dette være tilfellet så vil varen behandles som normal retur og fraktkostnadene dekkes ikke.
Mitt Gusti Lær produkt trenger reparasjon. Skal jeg sende det tilbake? Hvem betaler for reparasjonskostnader?
Vi gjennomfører ikke reparasjoner i vårt varehus i EU. Dette er meget dyrt for begge sidene på grunn av toll. Men for å gi deg den beste løsningen gir vi gjerne rabatt eller lokal reparasjon, etter inspeksjon av bildene av skaden. I hver situasjon varierer mulighetene vi kan gi. Vennligst kontakt vår kundeservice under mailto:info@gusti-laer.no for informasjon.
Kan jeg bytte en vare i bestillingen min?
Dessverre tilbyr vi ikke bytte av varer. Hvis du ikke er fornøyd med kjøpet ditt, kan du returnere varen(e) dine. Når vi har mottatt den returnerte varen(e), vil vi refundere kjøpsbeløpet. I mellomtiden kan du bestille den nye varen(e), slik at du ikke trenger å vente til vi har refundert bestillingen din. Dessverre kan vi ikke kompensere for prisforskjellen på varen(e).
Du finner vår returportal her: KLIKK