Spørsmål og svar

Retur / Bytte / Reklamasjon

Returrett

Når kan jeg returnere et produkt?

 

Kunden har rettigheten til å returnere produkter innen 30 dager uten å måtte angi en grunn for det. De 30 dagene begynner når kunden har fått den siste delen av bestillingen (Hvis det er flere deler av bestillingen).

1
Hvor skal jeg returnere varene hen?

Skal jeg returnere varen(e) til Amazon eller til Gusti Lær?

 

Hvis du har bestilt noe på Amazon, sjekk dere hjelpesider for å få mer informasjon om å returnere produktet til Amazon.

Hvis bestillingen din er gjort fra Gusti Lær sin webside, kontakter kundesupportteamet (info@gusti-leather.co.uk) for å få en returlapp. Print ut returlappen og lim den på pakken. Lever pakken på posten.

1
Returlapp

Hvordan kan jeg returnere artikler?

Hvis du vil sende tilbake et produkt, kan du skrive ut en DHL-returetikett her. Vennligst oppgi adresseopplysningene nøyaktig og sjekk dem for fullstendighet og korrekthet. Bruk også returlappen som er inkludert i pakken. Vær oppmerksom på at gjenstander med gravering ikke kan returneres siden det ikke er noen angrerett på dem.

Ta en titt på siden vår for informasjon om retur og tilbakesendelser.

For retur utenfor Tyskland, vennligst kontakt info@gusti-leder.deinfo@gusti-leder.de

1
Kostnader for retur

Hvordan blir kostnader for å returnere varen dekket?

 

Bruk vår returlapp. Den kan vi sende til deg via epost - see ovenfor. Returer innenfor Tyskland er gratis. Utenfor Tyskland koster de 32 kroner. Hvis vår returlapp ikke blir brukt, kan Gusti Lær ikke stå for returkostnader.

1
Kostnader for reklamasjon
1
Reparasjon

Mitt Gust Lær produkt trenger reparasjon. Skal jeg sende det tilbake? Hvem betaler for reparasjonskostnader?

 

Send en melding til info@gusti-leather.co.uk og beskriv problemet, med bilder om det er mulig. Ofte står Gusti Lær for reparasjonen om produktet ikke er eldre enn 6 måneder. Hvis det er eldre, tilbyr Gusti Lær å betale en del av reparasjonskostnader.

1
Bytte

Får jeg bytte et produkt?

 

Vi tilbyr ikke å bytte ut produkter. Selvfølgelig aksepterer vi retur av produkter, og du får pengene tilbake. Vi anbefaler å gjøre en ny bestilling med den korrekte varen. Det vil redusere ventetiden for deg.

1
Har du ikke funnet svaret?
Bruk kontaktskjemaet vårt for å stille dine spørsmål til kontaktskjemaet