Spørsmål og svar

Retur / Bytte / Reklamasjon

Returrett

Når kan jeg returnere et produkt?

Kunden har rettigheten til å returnere produkter innen 14 dager, ved å gi beskjed til oss om returnering.

De 14 dagene begynner når kunden har fått den siste delen av bestillingen (Hvis det er flere deler av bestillingen). Ordren skal sendes tilbake til oss med informasjon som er gitt etter varsel om returnering. Kontakt oss på: info@gusti-laer.no for mere detaljert informasjon.

 

Kan jeg returnere alle varene fra én bestilling i samme pakke, selv om de ble levert i flere pakker?

Ja. Vennligst fyll ut alle relevante returskjemaer og legg dem ved pakken din. Vennligst merk at graverte varer ikke kan returneres, da de ikke dekkes av vår avbestillingspolicy.

1
Kostnader for retur

Hvor mye koster det å returnere et produkt?

Returer fra Norge:

Hvis du ønsker å returnere en eller flere av varene i bestillingen din, kan du kontakte kundestøtte via e-post: info@gusti-laer.no
Du kan returnere varen(e) dine i opptil 14 dager. Etter denne perioden kan vi ikke opprette en returetikett og vil ikke kunne refundere varen(e) dine.

Hvor får jeg en returetikett?

Ønsker du å returnere en eller flere produkter fra bestillingen din? Du kan returnere enkelte varer fra bestillingen din her. Vi beklager at du ønsker å returnere varen(e) dine, men vi er glade for å hjelpe deg.

Ta kontakt med vår kundestøtte via e-post: info@gusti-laer.no

Vennligst merk at graverte varer ikke kan returneres, da de ikke dekkes av vår avbestillingspolicy.

1
Bytte

Kan jeg bytte en vare i bestillingen min?

Dessverre tilbyr vi ikke bytte av varer. Hvis du ikke er fornøyd med kjøpet ditt, kan du returnere varen(e) dine.
Når vi har mottatt den returnerte varen(e), vil vi refundere kjøpsbeløpet. I mellomtiden kan du bestille den nye varen(e), slik at du ikke trenger å vente til vi har refundert bestillingen din. Dessverre kan vi ikke kompensere for prisforskjellen på varen(e).

1
Reparasjon

Mitt Gusti Lær produkt trenger reparasjon. Skal jeg sende det tilbake? Hvem dekker reparasjonskostnadene?

Vennligst kontakt info@gusti-laer.no og beskriv problemet, inkludert bilder der det er mulig. I de fleste tilfeller vil Gusti Lær foreslå en reparasjon og dekke kostnadene for reparasjonen, innen 1 år fra det opprinnelige kjøpet.
Hvis kjøpet ble gjort for mer enn 1 år siden, eller hvis det er en feil på grunn av feilaktig behandling av produktet, kan det påløpe en serviceavgift. Vi gir ingen garanti for glidelåser, så du vil være ansvarlig for eventuelle glidelåsreparasjoner.

Vi utfører ikke reparasjoner på vårt lager i EU, da dette kan være dyrt for deg og for oss på grunn av tollavgifter. Når vi har inspisert den skadede varen via bilder, vil vi tilby en rabatt eller lokal reparasjon. Dette blir bestemt individuelt. Vennligst send oss en e-post til info@gusti-laer.no for flere detaljer.

1
Har du ikke funnet svaret?
Bruk kontaktskjemaet vårt for å stille dine spørsmål til kontaktskjemaet
gusti-leder.de Reviews with ekomi.de