Spørsmål og svar

Levering og forsendelse

Ekspedering og levering

Når blir bestillingen min sendt og levert?

Når vi har mottatt bestillingen din, sender vi den vanligvis i løpet av 1-2 virkedager.

Bestillingen din blir til vanlig levert innen 5-7 virkedager med UPS og 10-15 dager med Deutsche Post, etter forsendelse. Bestillinger med gravering tar 1-2 dager ekstra.

1
Forsendelsespartnere og sporing

Hvilke forsendelses metoder er mulige?   

Vi tilbyr to fraktmetoder kostnadsfritt med UPS.

Pakken din vil være forsikret, og du vil motta et sporingsnummer for bestillingen din.

Du finner mer informasjon om frakt på vår side for fraktkostnader.


Hvordan kan jeg spore min ordre?

Du vil motta en automatisk bekreftelses-e-post når bestillingen din er sendt. Denne e-posten vil inneholde sporingsnummer, forventet leveringsdato og en lenke for å spore bestillingen din. Hvis du ikke har mottatt denne e-posten, anbefaler vi at du sjekker spam- eller søppelpostmappen.

Ved problemer kan du kontakte oss på: info@gusti-laer.no 

1
Leveringsadresse

Kan jeg velge hvilken som helst leveringsadresse?

Du kan oppgi hjemmeadressen din, samt adressen til en pakkeboks, pakkebutikk eller postkontorfilial. Vennligst sørg for at du har oppgitt riktig leveringsadresse når du legger inn bestillingen, da leveringsadressen ikke kan endres etter at pakken er sendt. Hvis du oppdager en feil i leveringsadressen etter at pakken din er sendt, vennligst ta kontakt med oss via vårt kontaktskjema.

Merk at det er ditt ansvar å oppgi riktige leveringsopplysninger når du legger inn bestillingen. Hvis leveringsadressen vi mottar er feil, og bestillingen din ikke kan leveres, er du ansvarlig for å legge inn en ny bestilling og dekke eventuelle ekstra kostnader som påløper.

1
Min ordre ankommer ikke

Hva kan jeg gjøre om bestillingen min ikke har ankommet?

Om din bestilling ikke er ankommet i det angitte tidsrommet, vennligst vend deg til vår kundeservice med ditt bestillingsnummer på info@gusti-laer.no.
Forsendelser som ikke ble hentet eller ikke kunne leveres kan dessverre ikke bli sendt på nytt og vil bli erstattet (minus mulige behandlingsgebyrer). Dette gjelder ikke for graverte produkter, siden disse er personaliserte. Ved spørsmål rundt dette kan du gjerne ta kontakt med vår kundeservice via email.

1
Har du ikke funnet svaret?
Bruk kontaktskjemaet vårt for å stille dine spørsmål til kontaktskjemaet
gusti-leder.de Reviews with ekomi.de