Spørsmål og svar

Levering og forsendelse

Levering

Hvor raskt blir bestillingen min levert?

 

Din bestilling blir bearbeidet og sendt ut så fort som betalingen har blitt registrert. PayPal og kredittkort betalinger blir bearbeidet med en gang bestillingen er blitt gjort.

1
Forsendelsespartnere og sporing

Hvilke forsendelses metoder er mulige? 

  

Vi tilbyr to forsendelses metoder: UPS pakkeforsendelse og Global Forsendelse med Deutsche Post.  

Vår Global Forsendelses metode er tenkt spesielt for små, indivuelle, lette produkter. Pakker som er sendt med Global Forsendelse er ikke forsikret og du vil ikke få et sporingsnummer om du velger denne metoden. Du kan se listen med priser for Global Forsendelse her

 

 Om du velger UPS pakkeforsendelse, vil pakken din være forsikret og du vil få et sporingsnummer for din ordre.


Hvordan kan jeg spore min ordre?

Når din ordre er blitt sendt ut vil du få en automatisk bekreftelse på e-post. Der finner du informasjon om levering som inkluderer: ditt sporingsnummer, navnet til leverandør, forventet leveringsdato, i tillegg til en link for sporing av din ordre. Ordre som blir sendt med UPS kan spores, dette er dessverre ikke tilfellet for ordre som sendes med Deutsche Post. Om du ikke har fått en slik e-post ber vi deg sjekke spam og søppel mappene.

Ved problemer kan du kontakte oss på: info@gusti-laer.no 

1
Leveringstid

Når leveres bestillingen min?

 

Bestillingen din blir til vanlig levert innen 5-7 virkedager med UPS og 10-15 dager med Deutsche Post, etter forsendelse. Bestillinger med gravering tar 1-2 dager ekstra. 

1
Leveringsadresse

Får jeg velge hvilken som helst adresse for levering?

Pakkebokser eller postkasser er ikke lovlig å bruke som leveringsadresse.

1
Mislykket leveringsforsøk

Sender dere bestillingen en gang til hvis den oppgitte adressen var feil?

 

Kunden er ansvarlig for å angi korrekt informasjon for en bestilling. Hvis leveringsadressen er feil, og bestillingen ikke kan leveres, eller pakken ikke ble mottat eller hentet fra posten, vil pakken bli returnert til oss og mulige ekstra kostnader må kunden selv stå for. Vi kan sende ordren ut til kunden igjen, i dette tilfellet må fraktkostnader betales på nytt. Om kunden ikke ønsker ordren lenger kan beløpet bli refundert. Graverte produkter er ekskludert fra refundering. 

1
Min ordre ankommer ikke

Hva kan jeg gjøre om bestillingen min ikke har ankommet?

Om din bestilling ikke er ankommet i det angitte tidsrommet, vennligst vend deg til vår kundeservice med ditt bestillingsnummer på info@gusti-laer.no

Forsendelser som ikke ble hentet eller ikke kunne leveres kan dessverre ikke bli sendt på nytt og vil bli erstattet (minus mulige behandlingsgebyrer). Dette gjelder ikke for graverte produkter, siden disse er personaliserte. Ved spørsmål rundt dette kan du gjerne ta kontakt med vår kundeservice via email.

1
Har du ikke funnet svaret?
Bruk kontaktskjemaet vårt for å stille dine spørsmål til kontaktskjemaet